Zwrot lub wymiana

Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić , to bez problemu możesz to zrobić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki.
Aby zwrócić towar pamiętaj o tym, że towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki. Należy odesłać go wraz z oryginalnym opakowaniem i dowodem zakupu.
Pragnę podkreślić, że mój sklep nie prowadzi wymian. Aby wymienić produkt należy go zwrócić oraz złożyć ponownie zamówienie w sklepie internetowym.

 

Wyjątkiem są produkty personalizowane, robione na zamówienie Klienta. Produkty te nie podlegają zwrotowi.

 

Jak zwrócić towar?

1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy

 

2. Zapakuj towar i dołącz do niego wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
Pamiętaj, że towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki. Należy odesłać go wraz z oryginalnym opakowaniem i dowodem zakupu.

 

3. Wyślij paczkę na adres: Justyna Grześ, ul. Hynka 8/27 11-001 Dywity.
Jeśli wysyłasz paczkę Pocztą Polską, pamiętaj, aby był to list/paczka REJESTROWANY.

 

4. Zwrot pieniędzy wykonam w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania paczki.
Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji.

 

Pobierz formularz odstąpienia od umowy